کیانا جونکیانا جون، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
مهراد كوچولومهراد كوچولو، تا این لحظه: 2 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

💚💛💜❤💙کیانا پرنسس مامان💛💜❤💙

💚💛شب چهارشنبتون خوش💚💛

رولد دال

1399/5/19 15:19
نویسنده : مامان فرزانه
81 بازدید
اشتراک گذاری

کیانا دختر خوب و باهوش مامان به کتاب خوندن خیلی علاقه داره.از کوچیکی هم همینطور بود.فیلمی از 4 ماهگیش هست که روی زانوی من نشسته و من کتاب حسنی را براش میخونم و اون بجای انگشت شستش میخواد کتاب را بخوره....علت اینکه خیلی هم زود حرف زد و شیرین زبونه همین خوندن زیاد کتابه....کتاب خوندن هوش بچه ها را زیاد هم میکنه.🌼

کیانا همه کتابهای مدرسه پرماجرا که تقریبا 40 جلده را خونده و همه آثار رولد دال را هم....دیروز فیلم جیمز و هلوی غول پیکر و امروز فیلم غول بزرگ مهربان را دید و کلی لذت برد...فیلمهای تخیلی هوش و تخیل بچه ها رو زیاد می کنه.....من دوست دارم دخترم یه نویسنده بزرگ بشه💜

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دخـــــــتـــــــღـــــری بـــــا مــــــஐـــو های لـــخـــتدخـــــــتـــــــღـــــری بـــــا مــــــஐـــو های لـــخـــت
19 مرداد 99 16:51
منم مثل ايشونم و يه كتاب ٢٣٥صفحه ای رو با اشتیاق فراوان تو یه روز میخونم و منم آرزوی نویسنده شدن رو دارم

20 مرداد 99 2:58
واقعا نمیدونم چرا وقتی داشتم کتابای رولددال رو اینترنتی خرید میکردم در گروه سنی نوجوان قرار داشتند ولی وقتی به دستم رسید و نگاهی به داستان ها کردم،یقین پیدا کردم که مخصوص خردسالان مثل دختر گل شما است و به همین ترتیب بود که پسر دایی پنج ساله ام که خوندن و نوشتن بلد بود صاحب داستان های رولددال شد😅